Morsdag!

Fredag- va på birsta med pappa och katrin som ni läste i tidigare inlägg, Senare på dagen så åkte jag iväg till birsta igen fast med mamma. Vi köpte massa målarfärg för att måla om mitt rum och vi målade även om mammas rum, det vart jätte bra ialf! vi började halv fyra på dagen och blev klar klockan fyra inatt..
lördag- åkte på birsta igen och köpte en bikini och ett par shorts, öite fladdriga sådär! men dom är sjukkt snygga så jag är jätte nöjd! :D
På kvällen så kollade man ju självklart på Eurovision och STORT GRATTIS till Loreen som tog hem hela skiten, sjukt vacker och grym tjej! GO SWEDEN! ♥
Idag är det söndag! och jag ska nu ut i solen och försöka få lite färg på kroppen iallafall!
Och om nån timma eller så, ska jag till ikea och köpa lite saker med mamma, katrin och krister!

Grattis världens bästa mamma på morsdag!
Jag älskar dig! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0