Dagen!

Shu!
Idag har jag varit på skolan, helt okej faktiskt!
Jag kom dit vid 8, som vanligt.
Sen hade vi svenska där vi inte gjorde nått typ. Men sen så skulle elevrådet på nån grejjemojj i stan och Uros är elevrådsgrejj, så jag fick låna hans basket boll så jag gick ner till planen och spelade medans Jesper spelade fotboll :)
men aja sen vare engelska troja. Efter de vare äntligen Lunch men jag åt inte så mycket för jag gillar inte skolans korvstråganoff...
Men sen så va typ alla i klassen ute vid planen så jag var väl där med dom :)
Sen kommer jag inte ihåg vad som hände under resten av dagen, min hjärna sov nog!
Men jag kom hem ungefär klockan 3 och spelade Wii, fast jag har sån sjukt träningsvärk!!
Men iallafall så har jag inte gjortså mcyket som ni kanske märker.
Jag väntar på pizza nu, sen kommer T och J hitoch jag vet inte om vi ska spela pingis elr inte men vi hörs lite senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0