Seven pounds

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då?
själv tyckte jag att Loreen & the moniker va helt klart bäst! det är sjukt att the moniker kom sist ;s

Tror ni på spöken?
Jag tror på spöken för jag vet att det spökar här. Och i njurunda när jag bodde där så hade jag ett eget litet rum, och en gång när jag kom hem från skolan så va mitt fönster öppet och alla grejjer låg på golvet och jag tänker bara att fönstret hade blåst upp, men det hände fler gången en bara en. Så en dag så blev mamma less på de så hon satte sig på min säng och sa ''snälla flicka jag vet att du har haft det här rummet men nu är det inte ditt rum längre, så snälla låt min dotter vara ifred'' Efter det så hände det ingenting sånt längre.
Jag har nämligen kollat på Det okända, vilket jag tycker är jätte läskigt! jag ryser bara jag tänke rpå hur läskiga alla spöken är och hur obehagligt det är när kläder försvinner osv.

jag ska snart kolla på Seven Pounds med Will Smith, han är en så sjukt bra skådespelare så det finns inte!
love!
och jag ville bara tillägga att jag fyller år om ca 2 och en halv timme :DDDD nanananananana
Men nu ska jag gå coh hämta lite gotta oh sånt innan filmen börjar, Hörs imorgon så får ni veta hur min födelsedag är!
byeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0