GRATTIS TILL MIG!

Jag har haft världens bästa födelsedag kan jag lova er!
nästan alla grattade mig på skolan, och när jag kom hem så grattade alla mig, och jag fick lite saker
Jag fick:
Och jag fick fira min födelsedag med missionärerna oxå!
jag, ken1, J&T åkte till birsta och kollade lite, och Jordan köpte Amerikanska trömpor åt mig, fett niceiga!
och sen åt vi på Max och dom bjöd mig på de oxå.
och sen åkte vi hem och åt en Chokladtårta som va super god! och självklart så sjung dom för mig oxå, haha vilket dom gjorde på skolan oxå några gånger :pp
Men det bästa va nog att jag fick prata med Korbin i telefon, mitt hjärta dunkade 19091001920 km/h...
I love and miss him so MUCH!
jag längtar till vecka 10 då vi ska t stockholm :D
Men måste ghitta nu, hörs imorgon!
PS: jag hade världens bästa födelsedag!
Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Nej jag lockar det med plattång :)

2012-02-09 @ 19:15:33
URL: http://sandraso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0