Good Feeling!

shuu, jag har precis ätit upp tre kanelbullar, fett gott!
och sen ska jag på Middag, men vet inte vilken tid men det kommer nog ett inlägg efter elr före de :)
Men iallafall Idag har jag varit på skolan och det var väl helt okej.'
Först skulle vi ha svenska men Gun-Marie va inte där så vi hade hål timme men jag satt vid datorn då i klassrummet, eller ja hela klassen satt där och vi dunka musik på typ högsta volym :))
men sen så hade vi Libskunskap=lika tråkigt som vanligt, sen Engelska där jag inte jobbade ett piss och vi har Engelska prov imorgon!
men efter engelskan så hade vi lung och de va äcklig mat..
sen hade vi Fysik där vi gjorde nått med nån lampa, och jag e grym!
haha sen slutade vi för att vi skulle ha svenska sen efter fysiken men Gun-marie va ju inte där så vi drog hem ist. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara tare lungt :)
Hörs när vi hörs och ses när vi ses!
byeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0