Fredag kväll!

Denna kväll har jag först spenderat på gården med lite folk, träffade min underbara vän igen som jag älskar så sjukt mycket!
Och pratade även med min ÄLSKADE vän K.H vilket kändes sjukt bra, och mitt hjärta dog, haha!
Men när jag kom hem så började ju Big brother som är sjukt grymt! Grrr...
och nu sitter jag här och lodar, men jag ska snart ner till syrran och sova över där och vi ska bara kolla på film och snacka lite tjejsnack! haha ;)
Det känns grymt nu när min dator är tillbaks, nu kommer jag bli äkta data nörd igen.. :ppp
HHAHAHAa jag bläddrade igenom massa gamla bilder då jag va tsm med Mustafa
hahahahahhaha jag döör. tyvärr så vågar jag inte lägga upp dom det är to Awkwaaaaaaard!
men ska gittttaa nu. Hörs sen eller imorgon.
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0