Förlåt för min dåliga uppdatering!

jag har inte bloggat så mycket på den senaste tiden, men det är för att jag aldrig har tillgängligt till en dator. Mammas dator är ju på lagning, kasper har sin egen dator som han aldrig lånar ut så vi ahr bara Katrins dator då hon kommer hem från skolan. SÅ jag sitter kanske 5 minuter varje dag..
Men nu är jag här och tänkte berätta att jag ska till kyrkan senare ikväll och prata med Gp om templet, sen ska jag kanske till Gården för att träffa världens bästa!<33
men nu måste jag äta nånting sen får vi se vad som händer...
Juste jag hade SO prov idag oxå, jag hoppas jag fick godkänt! jag får typ aldrig godkänt på nått prov så jag skulle inte förvåna mig :p
men vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0