Första skoldagen avklarad!

 
Som sakt så var det första skoldagen idag, helt ny skola oh allt!
Som tur är så går jag med elin och amanda som har gått i min klass sen tidigare!
Och sen är det ganska många andra som jag känner i andra klasser. Men jag var väldigt nervös och det var ganska pinsamt när man kom in i klassrummet och skulle presentera sig osv!  Och när dom fick reda på att man kommer från ljusta skolan så äre ju ännu värre, Sveriges sämsta skola lixom! haha.
Men senare på dagen så vare ganska lugnt. Vi slutade klockan två och då gick jag, elin oh amanda ner till epeditionen (stavning) för att ansöka om ett skol busskort. men såklart ska det vara en sur kärring som jobbar där så vi får se hur det går! Sedan så gick vi till stan oh åkte hem. Så nu sitter jag på min säng och väntar på Pizza :)
Hörs när vi hörs! tjiiingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0