Amazing.

 
Shoo, idag väckte mamma mig vid ett för att vi skulle åka till min moster för att fixa hennes lägenhet osv.
vi åkte även till polisstation vid två för att jag skulle träffa min kusin för första gången! shit vad jag skakade.. Men det va riktigt kul att äntligen få träffa han! sjukt söt va han oxå ;)
Men efter jag varit hemmos min moster så åkte jag, hon, mamma och brorsan till IKEA och käkade sedan gick vi runt där inne oh köpte lite små saker. oh jag kom nyss hem och chillar nu med lite musik, och det är underbara Danny Saucedo som spelas i hörlurarna!
 

Kommentarer
Postat av: 333

Hej! Joina den här facebookgruppen om ni vill att Danny ska vara med i Melodifestivalen igen!
www.facebook.com/DannyToMelodifestivalen

Svar: Hoppas han ska vara med igen!
kkassandraorrell.blogg.se

2012-08-11 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0