dageen...

shu!
Idag har jag varit på skolan som vanligt. Efter skolan så gick jag på extra matte och de gick ju bra sen gick jag, robin, sebbe och linus till ica osså träffa vi uros vid hans hus så han fick hänga med oxå och sen kom hamodi och hussein oxå. Så vi chillade vid ica och köpte lite gotta sen åt vi chips oh grejjer påvägen tillbaka till ljusta där vi stannade vid en lekpark och hade sjukt roligt!
aja sen drog alla hem, och när jag kom hem så käka jag kina mat, sen åkte jag till gården och va där med några folk det var väl helt okej!
men nu sitte rjag ialf och chillar vid datorn, och funderar på vilken skola jag ska söka till eftersom ljustas högstadium ska läggas ner. Tips på nån bra skola kanske?
men ska duscha nu sen ska jag spela lite wii med mamma :)
Cyyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0