Juste, jag har en blogg oxå!

Hahhaa, kul rubrik.
jag vet att jag är trög här men jag skrev tidigare att jag inte har så mycket tid längre men jag försöker blogga så mycket jag kan!
men Idag så har jag ju varit på skolan, det va väl som vanligt.
Men imorgon så är ju oxå skola -_- men efter de så ska jag vara med fanny, johanna, robin, uros, sebbe, linus, mattis sen vet jag inte om nå fler ska va med oxå, men vi ska nog dra till ica sne typ chilla oh kolla på film elr nått liknande.
men aja min kära syster hålle rpå att städa/möblera om rummet för att hon ska överraska mig så jag är jätte nyfiken på hur fint de blir! hihiih
men aja, ska nog sitta klarrt lite vid datorn innan katrin blir klar på rummet!
Hörs imorgon.Puss!
Killen: Jag älskar dig.
Tjejen: Skrik det över hela världen.
Killen *viskar i hennes öra*: Jag älskar dig.
tjejen: Varför viskade du det till mig ?
Killen: För att du är min värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0