nattinatti.

hejjsan, som sakt så har jag spenderat dea kväll med johanna, fanny och moa det har varit suuper kul, men fanny åkte hem vid tolv ungefär men då började jag och johanna spela fotbolls grejj (ticnet staving)
och fridrott typ det va oxå suupe rkul vi spelade ett bra jävla tag iallafall.

Jag, moa och johanna ligger i moas rum och ska snart sova,  men först måste ma ju nörda vid datorn så alla tre sitter med en varsin dator i knät :P moa kollar på tusen gånger starkare på sin dator och johanna spelar spel
och jag skriver detta inlägg, och ska börja kolla på *tusen gånger starkare* på min dator med johanna eftersom moa har bråttomt med att kolla hehe :)

vi har inte knäppt så många bilder, mest bilder med moas kamera men jag tror att jag käppte nån bild med datorn, hehe

lite bilder om kvällen :P




Och såhär ser man ut just nu, haha!
men aja nu ska jag se tusen gånger starkare med bästa johanna :)
jag antar att det kommer meeer bilder från denna underbara kväll :)
och juste imorn ska jag oxå vara med dom
och vi ska typ prata med emma oxå vid tre tiden elr nått
ni får reda på hur det går imorgon :)
men jag har inte så mycket mer att skriva just nu
så ni får ha det bra och sovgott!
byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0