Dagen-låtar-bilder-Kommentera

Denna dag så skulle jag egentligen till ljusta & vara med sebbe och robin, men det blev inte så för att jag skulle stor städa hemma, sen så åkte, jag, mamma, kasper & katrin iväg på K-rauta för vi skulle köpa nått staket åt Kim, sen så åkte vi till ikea oh kollade oh köpte massa saker. sedan så åkte vi till Kim och hjälpte han med hans gårdsak :p
hehe men sen så åkte vi iväg på ica oh handlade, sen så drog vi hem igen och fortsatte att städa.
och nu sitter jag här och chillar vid datorn :)
skojjj..
oh Dan ringde mig oxå, han frågade om jag kunde vara med han och kiffe imorn, men jag har redan bestämt att jag skulle vara med sebbe oh robin, och kanske hussein, mustafa, hamodi & anton.
vi får se hur det blir, jag hoppas iallafall att jag kan vara med dom, har inte träffat dom på hur länge som helst ;)
men nu tänkte jag bjuda på nån bild och två underbara låtar med Jessy Matador, min idol. nästan hehe, men han är ju bara för bäst!♥
bjuder på tre bilder oxå!
glöm inte att kommentera!
Kommentera, tack!
Puss.

Kommentarer
Postat av: moa

kan man bli sötare ? ♥

2011-08-01 @ 00:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0