idag-besök-pb...

hejjsan! sorry för att jag inte gjorde ett kvälls-inlägg igår men jag var tvungen att kolla litegrann på prison break! sista avsnittet ska jag kolla på nu när jag är klar med det här inlägget! sjukt spännande...

men aja idag har jag varit på skolan men det va väl som vanligt, Mattis gick hem innan engelskan som vanligt
och jag fick sitta i grupp-rummet för att jag skrattade för mycket men det var faktiskt husseins fel för han hållde på att härma kristian så jag kunde inte låta bli att skratta! så annika fick ju damp då som vanligt efter engelskan så hade vi lunch sen rast och så fick jag en lakrits klubba av moa, tack moa<3

men aja sista timmen vi hade så hade vi slöjd jag hålle rpå med en ful lampa med nalle puh på den kommer bli nice endå, hålle rpå att måla den gul hihi. Men sen så slutade vi halv två så jag åkte hem och stekte hamburgare det gick ju oxå bra osten fastnade på stekspaden så hamburgaren vart lite handikapp.

och nu sitter jag här och skriver inlägget, och ska snart knäppa kort med min kära syster Katrin Orrell
hennes blogg: www.katyyy.blogg.se
checka hennes blogg vettja :)

men just nu så har vi besö av: katja, anton, tim, viktor, danne, mackan, cicco, kim det är mysigt med lite besök haha.

men aja nu ska jag kolla på sista avsnittet av prison break, det kommer bilder nedan oxå på den sexiga/snygga Michael Scofield (stavning)




Och hans bror i serien
Lincoln burrows
som oxå är snygg ;)




Men ni kan ju gärna kommentera :)
hare bra
puss från kassyy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

må ju endå vara dom snyggaste personerna som finns! ;o

2011-02-10 @ 15:44:40
URL: http://katyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0