hundvakt åt världens sötaste hund!

hejjsan igen, just nu är jag hundvakt åt min brorsas (krister) hund som heter Donna han åkte och handlade med mamma så dom kommer nog snart, men jag har sprungit runt runt runt och runt med donna och sopen för hon älskar att leka med sopen. Jag lekte med hon ett tag och äntligen har hon somnat det är ett Mirakel!
haha så nu har jag chansen att sitta vid datorn och titta på tv. Hoppas hon sover nu ett tag ialf tills krister kommer hem (a) Men aja nu ska jag bara chilla framför tvn och datorn och ikväll antar jag att det bara blir myspys, antingen ska jag bara med min storasyster(katrin) och min kusin (christina) om dom har lust med det :) annars ska jag väl bara sitta framför tvn! men aja jag har väl inte något mer att skriva så ni får hare bar och ta hand om er väl =)

såhär ser världens sötaste hund ut!
alltså Donna!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0