dagen och lite bilder :)

hejjsan! denna dag så vaknade jag vid sju och tog halv åtta bussen till skolan som vanligt och på skolan så hade vi först svenska men vi va nere i biblo och läste typ, sen så hade vi lite SO för vi skulle kolla på nån show med åttorna och lite sånt guggie va grym på att dansa kan jag lova och dom som rappade va riktigt grym dom med! men aja sen hade vi musik med en ny musiklärare han ser läskig ut men han är cool ;) haha sen hade vi lunch det va hamburgare det va gott! sen hade vi rast och då satt först jag, fanny och moa i datorrumemt och kollade på massa spök videosar och då stog typ hela klassen utanför och kollade genom fönsteret men sen så hade dom damp så dom fick komma in till slut men då hade alla damp lite galet där men aja sen så hade NO och vi typ pratade om nikotin, tobak osv men aja vi slutade vi halv två och då åkte jag hem med bussen och gick ut med hundarna sen gick jag ut och knäppte lite snö bilder, sen gick jag in och käkade en pirog och nu sitter jag i soffan och kollar på tv och skriver ett inlägg haha lite logiskt menmen..

här kommer det lite bilder som jag knäppte ute =)





bjuder på en söt bild på Donna som jag knäppte förut idag :)


jag har inte så mycket mer att berätta men är det nått ni vill veta
så är det bara att fråga/kommentera!

cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0