Vi kan börja om, där vi startade.

Hejj! Idag har jag inte gjort mycket alls, jag vaknade vid kvart över två och satte mig vid datorn oh chilalde vid tvn ett tag, sen vet jag inte vad jag gjorde men vid åtta så åkte jag & mamma till city gross oh handlade gotta.
men just nu så sitter jag här i min säng och kollar på ''The last song'' som jag har sett 28028392 gånger redan men den är ju så jäkla bra!
men Imorgon så hoppas jag att jag kan vara med Fanny & moa för jag har inte varit med dom på jätte länge, Fanny har varit bortrest, oh moa har varit i grekland så vi har inte haft så mycket tid tillsammasn den senaste tiden.
Och snart börjar skolan oxå, hur fan ska man orka upp då? ;o kommer ju döö.
nä nu ska jag fortsätta kolla på film. Hörs imorgon

P.S. I like you.
Puss&Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0