Film..

hejjsan, idag har det inte hänt så mycket jag har mest slöat vid soffan och kolalt på tvn. Men jag kom nyss hem från city gross Jag, katrin & maria gick ner dit för att köpa nått så maria köpte lite gotta tills ikväll då vi ska se skräckfilmer. Jag ahr även laddat ner Pirates Of Carribean jag ahr redan sett alla förutom den nyaste som nyligen är på bio, men dom är sjukt bra så jag måste se dom igen + att orlando bloom och johnny depp är ju så sjuuukt snygga! grrr.
hehe men jag snackar med erik på facebook nu, skojj.
men vi har fortfarande inte hört nått från lägenheten som jag är så otroligt kär i! jag hoppas verkligen att vi får den.
men nu ska jag nog kolla på Film, men vi hörs senare elr imorgon.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0