Dagen med Fatte & Fia!

hejjsan, idag vaknade jag vid 12 och snackade med fatte på facebook, sen så fixade jag mig lite och började sedan vandra till ljusta för att vara med fatte oh fia, så det tog ungefär 45 minuter att gå dit, när jag kom dit så mötte jag först fatte sen så gick vi till fia vi gick till ica oh köpte dricka och choklad sen så gick vi bort där fia bor oh chillade oh knäppte bilder som troligtvis kommer komma upp här så fort jag har fått dom!
sen så skulle mamma hämta mig på söndagsvägen, vid 6 elr nått, men hon kom aldrig för hon hade tydligen redan åkt, så jag gick till mattis oh lånade hans telefon oh ringde mamma så hon fick hämta mig igen. så jag kom väl hem typ kvart över åtta och käkade och kollade på fotbollen, ukraina-sverige och sverige vann med 0-1! kanon.
men nu ska jag nörda lite på one tree hill, har inte kolalt på de på ett bra tag tycker jag! så jag förtjänar en liten titt ialf.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0