dagarna, med mera.

jag vet att jag inte har bloggat så mycket men det är för att skolan har börjat oh allt! men som sakt så började skolan hmm.. juste igår jah, hehe det va kul att träffa alla klasskamrater, osv. Gångvikarna har börjat nu oxå, niiiice.
men igår så va jag ju på skolan osv, sen så va jag med fanny & moa och vi drog hem till moa och chillade oh kollade på film. jag och fanny åkte därifrån vid sju-tiden nån gång aja vi hade skojj ialf. Men nu tänkte jag berätta lite om hur denna dag har varit, jag va ju på skolan och vi hade först handledartid, sen vet jag inte men senare så skulle vi ha Spanska men jag, moa, filip, elin, hussein, erik & kristoffer måste ha Svengelska (svenska,engelska) för att vi är säääämst. aja skojj + att vi har annika i de -_-
men aja vi slutade tjugo i tre och då så drog jag med Mattis, linus, & sebbe hem till mattis och chillad eoh letade efter en film men vi bestämde att vi skulle se paranormal activity 2 (igen) hehe, juste Safir, emil & deras kompis kom förbi en sväng oxå och dampade sen drog dom igen, men medans filmen laddade så gick vi hem till linus för att han skulle käka, sen gick vi till ica och köpte nått gott, sen chillade vi där ett tag. Sen när vi skulle gå hem så träffade vi Uros på fotbollsplanen, så han började skjuta bollar på min rumpa ;s men aja när vi kom hem till mattis så skulel vi se filmen men de funkade inte, så vi testade att ladda ner samma film fast från en annan sida, men det funkade inte heller, men sen så gick sebbe in på Google och letaade i typ 808099 år, till slut så hittade han en sida så vi satt och kollade på filmen, hahahahahha fyfan vad kul vi hade! men sen när vi hade sett 72 minuter precis när det bästa skulle hända så kom det upp en skyllt att man får bara kolla 72 minuter sen måste man vänta 30 minuter för att fortsätta kolla :s så vi orkade inte vänta nå mer, + att vi skulle hem typ då, vid 9 så jag gick ut till bussen och vänatde på den, sen så åkte jag till birsta för att byta buss, så jag satt och väntade på den i typ en halvtimme, skojj...
så jag kom nyss hem, så jag ska träna på min läxa som vi fick idag i Kemi, vi ska lära oss nå grejjemojs tills imorn ;oo det kommer aldrig hända för mig! det skulle inte ens gå på en vecka föfan...
men aja nu så ska jag nog sitat vid datorn ett tag sen försöka träna på läxan! Och imorgon äre ju skola som gäller jag vet icke vad som händer efter de. Hehehehhe juste innan vi skulle se filmen så skulle sebbe ge Linus  chips till linus så han råkade lyfta den upp och ner så alla chips for ut på golvet typ, hahahaha stackars linus! hehehe
men aja förhoppningsvis så hörs vi imorgon!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0