fredagsmys, sjuk...

hejjsan, sorry för att jag inte har bloggat på några dagar mend et har väl inte hänt nått speciellt, antar jag.
orkar inte babbla upp vad som har hänt den här veckan. Så istället så tänkte jag berätta hur denna dah har varit.

Dagen : vaknade kvart över sju tog tjugo i åtta bussen till skolan så jag kom dit prick åtta, men juste jag, fanny, mathias, robin kommer få kvarsittning på tisdag elr fredag för vi glömde bort att vi hade livskunskp i torsdags (igår) så vi får kvarsittning för det :S jobbigt läge för oss.. men aja vi hade först matte då vi hade matteprov i kapitel 6-7 så jag även hade glömt bort så jag hade inte tränat nått satt jag tror inte att det gick så bra för mig, fuck för det. men sen hade vi gångertabells test oxå jag ahde hundra tal och det gick åt pipan det oxå...
men aja skit i samma sen hade vi svenska med janne i bildsalen vi skulle typ läsa och köra tävlingar.
sen hade vi lunch det va väl helt okej mat :) sen slutade vi..

Efter skolan så satt jag, moa och johanna vid idrotten och pratade med fanny i telefon typ 700 år för vi skulle tydligen hitta på nått typ kolla på film elr nått me sen kom vi fram till att ho inte fick vara med nå elr vad det nu än va, men då skulle vi tre hem men då mötte vi på philip bergqvist, vi pratade med han ett tag, sen så skulle vi fyra (jag, moa, johanna och philip) till ica så vi drog dit och köpte fyra energy drinker och typ åtta klubbor + att vi hade lite skojj inne på ica oxå haha :) men sen så drog philip ocj johanna hem till sig och jag och moa skulle oxå hem men då ahde 77:an prcis gått alltså hennes buss så nästa buss skulle komma om en halv timme igen och hon ville inte sitta där och väta själv så jag fick sitta där en halv timme med hon sviinkallt.
men aja till slut så kom jag hem och satte mig direkt vid datorn och nördade msn och facebook sen så vet jag inte vad jag gjorde..

Men nu sitter jag här och käkar chips, dricker dricka och lyssnar på justin bieber och väntar på att big brother ska börja (22:00) så jag ska kolla på det nu snart sen ska jag nog börja kolla på gossip girl som jag laddade ner nyss
andlednigen till att jag laddar ner den är för att ''Penn Badgley'' är med, han är ju så oootroooligt snygggg. det kommer bild nedan.
Men nu äre så att jag har blivigt sjuk oxå, har en otrolig förkylning och hosta, hoppas jag blir bättre till veckan.
men nu jhar jag inte sy mycket mer att skriva så jag bjuder på lite bilder.

Penn Badgley

liten bild men ni kan gå in på google om ni är intresserade på större bilder.

myspys

skåål.

´chips och ostbågar¨

nu börjar big brother så hinne rite skriva någe mer nu

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0