Grattis världens bästa Moa Östlund!♥

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva ut i hundrade år ett fyrfalligt leve för världens bästa moa östlund
hipphipp hurra hurra hurra hurra!!

jag ville bara säga GRATTIS till världens bästa moa, som ni kanske har märkt
jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur mycket du betyder för mig men man ka ju alltid försöka.

Moa Östlund
jag vet inte hur länge vi har kännt varrandra men det har väl varit ett bra tag nu, men i början när jag började på ljusta skolan så hade vi inge kontakt alls, då va jag mest me johanna.
men nånstans i femman trorjag så började vi vara med varran mer och mer, nu är vi med varran hur mycket som helt och vi har många minen men det ska fan komm tusentals miljarder mer, jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig, johanna och fanny ni är fan mitt allt.
jag kanske inte har varit den bästa bästisen man kan önska sig men jag försöker så gott jag kan
genom att vara mig själv, räcker inte det så vet jag inte vad jag ska göra
för jag klarar mig inte utan er helt enkelt.
jag ka inte beskriva hur mcyket du/ni betyder för mig men en sak ska ni veta
Jag Älskar Er!♥


vad äre för en dag?
är det en vanlig dag?
nej det är ingen vanlig dag för det är världens bästa moas födelsedag
hurra hurra hurra!

ännu en gång
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MOA ÖSTLUND!♥



Kommentarer
Postat av: moa thebiff bieber simpson beadles östlund

TACK !!

älskar dej/er !!!

ni är det bästa som har hänt, jag älskar er!!!!

♥♥♥♥♥♥♥

2011-04-04 @ 20:38:08
Postat av: Anonym

söt gumman! <3

2011-04-05 @ 13:10:17
URL: http://katyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du vara med och tävla i dagens blogg? :) du har chansen till fler besökare på din blogg kram

2011-04-06 @ 17:19:47
URL: http://katyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0