gårdagen-Godmorgon.

hejjsan
jag vet att jag har varit lite seg på att blogga men ska försöka blogga så mycket som möjligt nu,
men jag kommer typ inte ihåg vad som har hänt den här veckan så jag tänkte berätta vad jag gjorde igår istället.
Igår (fredag) : jag sov hos min syrra i skönsmon, så jag klev upp vid halv sju ungefär och fixade mig lite sen så gick jag till busshållsplatsen vid sju för bussen skulle komma 07:07. Aja när jag kom fram till skolan så satt johanna redan där så vi satt där och käkade polly :) haha men vi hade först matte där vi gjorde gångertabell sak igen och jag hade 100 tal igen, det gick inget vidare men ska försöka träna så mycket som möjligt den här veckan, men aja sen hade vi NO där vi typ skulle svara på frågor om ''bakterier och virus''. Men sen hade vi svenska där vi hade Prov på båda dags böckerna och jag hann inte klart med hela provet så jag ska göra det nästa vecka igen då vi har tema vecka. Men aja sen hade vi lunch det var väl helt okej mat men jag åt inte så mycket endå, men efter lunchen så hade vi en timmes rast, jag, fanny, robin och mathias var ju tvungen att vänta tills klockan blev halv ett för då hade vi livskunskap/kvarsittning men det var faktiskt kul för vi fick typ vara själva i annikas klassrum för hon hade niorna i andra klassrummet så man kan ju säga att vi jobbade sååå mycket :) haha men aja sen efter de så slutade vi så jag drog hem och typ satt vid datorn, och senare på dagen så drog jag iväg och skulle handla med pappa på coop, men jag drog först på donken och käkade sen så gick jag ner till coop och mötte han där sen drog vi hem.
Kvällen : vid kvart i sju på kvällen så bestämde jag mig för att åka till gården så jag åkte dit, och timmy hade typ damp elr nått han kunde aldrig låta mig vara han ba : du är söt du, jag ba: och? hahaha, inte för att det va så kul men aja jag va mest där med anton och safir :D jag satt på gården ett tag där inne sen gick jag ut och spela fotboll det va kult :P hehe sen så bevisade jag hur bra jag va på pingis, det finns ingen bättre än mig kan jag lova ;) men senare på kvällen vid nio, tio så drog jag, anton, safir och felix till ica dom köpte franks och jag köpte marabou ;) men aja sen skulle jag ta bussen hem som gick kvart i tio för jag skulle hem och kolla på big brother, så dom väntade med mig på busshållsplatsen. Men till slut så kom jag hem och kollade på big brother med mamma, pappa och brorsan. sen satt jag vid datorn ett bra tag sen somnade jag nån gång, vet inte när.
Just nu så sitter jag här vid datorn och ska snart följa med katrin till donken hon ska äta där. Men först ska jag ut i solen och steeka lite.
men jag har inte så mycket mer att skriva
så ha en bra dag, det kommer ett till inlägg senare idag.
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0