Do it.

denna underbara kväll har jag för det mesta suttit vid datorn, annars har jag umgåts med familjen.
Förut så var jag ut och seplade kubb med katrin, krister, kenneth och elin det var väl kul.
hehe aja sen så kollade jag på big brother som började klockan nio så man har precis sett klart de, men jag är besviken för att Rodney åkte ut jag menar madde hade ju lika gärna ha åkt ut som är så tråkig och lat. Arg jag blir, jag vet det är bara ett tv-program men endå.
Aja nu så siter jag här vid datorn och dricker dricka och lyssnar på musik Lazee-Do it
den är fett sköön tycker jag :))
men nu ska jag väl fortsätta att sitta här vid datorn och vänta på att nån rolig ska logga in på msn eller facebook...
bjuder på en bild på Rodney Da silva
Ha en trevlig kväll och Sovgott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0