dagen

hejjsan, idag är det måndag, denna helg har det inte hänt nått speciellt förutom tjejkvällen vi hade i fredags-lördag vi kollade på massor av filmer kommer knappt ihåg vilka men vi hade mysigt/riktigt roligt, jag kommer inte ihåg när vi somnade det var väl vid två-tre nå gång och jag kommer inte ihåg när vi vaknade men vi typ lodade oss ett tag sen lekte vi en rulig lek, en person skulle gömma en sak och dom andra ska hitta den saken, och den som hittar saken först får gömma nästa gång, jag tycket det va roligt iallafall, haha :))
men efter det så drog typ alla hem, sen så hände ingenting speciellt jag låg bara hemma och kollade på oc så nu har jag sett klart alla avsnitt/alla säsonger.

Men aja nu tänkte jag berätta lite om min skoldag,
vi hade först idrott där vi hållde på med karate/boxning och massa sånt. Sen hade vi Svenska där vi jobbade i dags fast jag jobbade inte så mycket för jag hade skratt attack, jag hållde typ på att dö av skratt hela tiden men jag vettefan vad jag skrattade åt. Men aja sen hade vi SO där vi håller på med låtar om karl den elfte/tolfte
så vi är i olika grupper jag är med Mattis, Amanda, Erik och Jesper vi är bara för grym! haha men efter SO'n så vare dags för lunch (skinksås & pasta) äckligt, efter lunch så hade vi ju lunch rast oxå till halv ett så jag, johanna, fanny, moa, uros och robin gick till ica vi köpte energydrinker som man drack upp typ nyss här hemma, men aja när vi kom tillbaka till skolan alltså halv ett då hade vi Matte, jag jobbademe dmoa för vi är på samma tal, vi är så grym att vi är tyyyp ett kapitel bakom alla andra men vi kommer komma ikapp, nån gång ialf.
Men efter matten så hade vi engelska det va väl helt okej eftersom vi hade Gun-Marie vi hade lyssnar övningssak,  jag och moa hade även krig med Hussein, det är inte så ovanligt/konstigt han är ju som han är.
men aja vi hade inge livskunskap idag, utan det ska vi ha på torsdag istället, så vi slutade vid tjugo i tre så jag gick till busshållsplatsen med moa för hon skulle oxå hem då. Men aja när jag kom hem så kollade jag klart på eva och adam på datorn, sen så började jag kolla på ''älska mig'' fyfan vad jag grät.

men aja nu ska jag börja kolla på ''kniven i hjärtat''
men ska gå och diska tallriken först, jag har nyss ätit kyckling och ris fyfan vad gott det är.
Men nu har inte jag så mcyket mer att skriva
hare bra

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0