blablabla

chabba!
nu tänkte jag berätta lite om hur dom senaste dagarna har varit, jag kan börja med att säga att det va roligt, läskigt, och mysigt ;P haha

Aja jag har blandat ihop alla dagar så jag vet inte vad som hände när.
men jag tror att det va i förrigår elr nått, men då va jag med många folk i ljusta t.e.x Anton, safir, philip, mustafa, samuel, hussein, sajad, hamodi, nån kille med mera, jag var ensam tjej mot typ 10/15 killar, men det gjorde inte så mkt, vi hade kul endå, fast vi gjorde inte så mkt, vi va ute och typ hade damp elr jag hade damp iallafall, för alla följde efter mig typ dvs hussein, han är så sjukt jobbig, men aja sen så drog typ alla in vid 9 halv tio, så jag, anton,safir och philip satt inne hos anton och chillade, sen så kom timmy och safet dit så vi drog ut igen och gjorde en sak som var scaryy, kan tyvärr inte skriva det på bloggen men om ni vill veta vad så fråga på msn elr nått :)
men jag komme rfan inte ihåg vilken dag som var vilken, eftersom vi var ledig i fredags så kändes det som att det var lördag då, typ nått sånt
men aja skit i samma.
Idag så ska jag nog sola, sen ska jag nog till ljusta och vara med dom roliga som jag av med för nån dag sen ;)
och juste jag glömde att säga en sak, när jag av med timmy och dom, så lyfte timmy mig upp och ner, osså tappade han mig så jag landade på huvet i backen, fyfan vad ont det gjorde.
Men det gick över ganska snabbt.
Men nu ska jag ut i solen och chilla lite!
sommar, vill jag ha trallallalaaalaaaa!
hihi.
Bara så ni vet så den dära filmen *husk* den såg jag ju för några dagar sen oxå jag kan säga att den va bra men läskig :)
hehe
aja byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0