25 april 2011

Denna dag började med att jag vaknade vid två nån gån och gick ut i solen och solade en liten stund sen satte jag mig här vid datorn och latade.
Jag satt nog vid datorn ett bra tag, men jag bestämde med moa och fanny att jag skulle åka till moa och vara med dom, men först var jag tvungen att äta, så jag och katrin drog till birsta en snabbis innan maten skulle bli klar (påskmat) jag träffade jenny do, emma hammarberg och ludvig berggren där oxå :) men aja vi drog hem från birsta vid kvart över sex nån gång, men maten va klar när vi kom hem så vi käkade. Sen så satte jag mig vid datorn för att prata med fanny och moa, jag pratade med dom och skulle precis gå ut till bussen men då sa mamma att jag inte fick åka helt plötsligt så jag får väl stanna hemma ikväll då..
Nu tror fanny och moa att jag dissar dom men det är inte mitt fel att jag inte får åka dit, så jag hoppas att dom inte är sur på mig.
Men aja jag håller på att ladda ner björn bröder 1 och 2 nu så dom ska man väl se ikväll/nu snart, jag kan inte låta bli att grina, för dom är ju så sorgliga, fyfan.
Aja jag har väl inte så mycekt mer att skriva.
Morgondagen vet jag inte hur det blir, antingen ska jag vara med fanny och moa eller så drar jag till ljusta och är med anton, safor osv. Men det får ni reda på imorgon :)
Ha en trevlig kväll allihop!
Kassyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0