1 april, tjej kväll ikväll.

hejjsan!
idag
är det ju första aprill, ingen har lyckats lura mig än iallafall.
Men idag va jag på skolan, vi hade först NO vi kollade på en film som hette Kroppen på G, sämst.
men aja sen hade vi matte då vi hade gångertabellsak. Jag hade 50 tal jag ha att göra alla nu är ju bara frågan om jag hade rätt på alla  , om jag hade rätt på alla så kommer jag få göra 100 tal nästa fredag :)
men aja efter matte hade vi svenska där vi hade läxförhör ''satsdelar'' trorjag. men aja sen hade vi lunch halv tolv där vi åt biff och potatismos, det var väl helt okej, Sen slutade vi så jag, moa, fay och johanna drog på ica och köpte gotta tills ikväll. SEn gick vi in på expert och kollade på 3D tv grejj, typ.

Men aja ikväll så så jag ju vara med dom bästa hemmos mig, alltså jag, fanny, moa och johanna vi ska kolla på skräckfilmer sen typ komedi/drama elr nått, men aja dom ska sova hos mig iallafall längtar redan :)
men det kommer komma bilder imorgon då för vi har inte internet nere hos pappa så jag kommer inte kunna vara inne på msn, facebook elr här på bloggen.
så nästa inlägg kommer imorgon :)

men nu ska jag duscha sen ska jag göra mig i årdning.
fortsätt att skämta nu och ha roligt ikväll för det kommer jag ha :)

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0