Stockholm dag ett!

Måndag: vi åkte vid nio tiden, så vi kom fram vid två ungefär. Och vi gick och handla mat direkt som va på andra sidan vägen. Sen gick vi tillbax t gästhuset och fixade allt med rummen oh de.
På måndagar är inte templet öppet så vi va aldrig där den dagen.
Men sen kom korbin vid 3, och vi tog tunnelbanan till Centrala stockholm, där vi gick in på alla affärer och kenenth köpte en T-shirt. Sen gick vi på Max och åt sen tog vi lite bilder på gatan typ..
sen hade jag och kenneth bråttom till tåget tillbaka till västerhaninge (gästhuset) så vi hann inte att ta farväl av korbin den dagen iallafall, haha.
Men sen så chillade jag och ken1 med alla ungdomar som va där, men vi va inte så många vi va 9 stycken men det skulle komma fler på onsdagen då vi åkte hem.
Men jag kanske ska skriva lite om vilka ungdomarna va. Då kan vi börja med Umeå hehe, det va en tjej som hette Erica som va 18 år och kommer då från ume, och hon hade en lillebror som hette Adam som va 15 år och dom va hur shyssta som helst :D
hehe men sen så hade vi ju Göteborgarn då, han va 19 år men skulle fylla 20 och ha va nog den roligaste där :pp
sen så har vi dom som kommer från sundsvall, Jonathan-18 år, Jag - 14 år, kenneth-19/20 år, peter-hmm..
Simon-20 troja. Sen hade vi nån som hette rasmus som jag ite har en aning vad han kommer ifrån eller nått, han va bara random.
Men iallafall vi spelade kort, åt gotta och bara chillade helt enkelt.
(korbin på bild)
nån kyrka i stock...
mitt fläääshiga rum!
Korridor uppe.
sån där atomat nere vid köket.
mat restaurangen
Det var nog allt som hände i måndags.
Tisdagen tar vi i nästa inlägg! då får ni se templet ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0