vad ska jag göra utan dig?

ja, vi fick veta idag vem som flyttar på tisdag.
Och det är Korbin.
Jag började grina när dom berättade de, då satt korbin och hållde om mig och sa ''det kommer bli bra''
det hoppas jag!
Han och Jordan har gett mig en egen mormons bok, som dom har skrivit en varsin text om mig, fyyy vad gulligt dom skrev. Jag är som deras egna lillasyster, själv tycker jag likadant ni är som mina bröder.
Ni är och förblir dom bästa missionärerna i hela mitt liv, INGEN kan ta eran plats. Love you Guys!
Fick även denna bild av dom, som jag har hängt upp på väggen vid min säng.
ååååh vad ska jag göra nu när Korbin flyttar, jag måste verkligen fortsätta hålla kontakten med honom!
jaja, jag ska slå på en film nu och försöka sova eftersom man ska upp tidigt imorgon.
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0