Helgen har susat förbi

Fredag: skolan, hem, datorn, drog till gården med katrin och maria, va där med dom, senare så kom jordan, ken1 och Christensen dit, så vi hängde lite med dom, sen drog dom och jag och katrin skulle åka med marias mamma hem vid 12, så vi stanande kvar där och jag va med hussein och anton, sen när klockan blev tolv så visade det sig att jag och katrin inte kunde åka med maria och hennes mamma så vi GICK hela vägen hem mitt i natten...
Lördan/Söndan: sov ett tag sen GICK jag till birsta med katrin och pappa vi köpte lite gosaker, som vi skulle ha till kvällen. Men då hade katrin lovat att vara med Christina så jag blev typ forever alone. Nämen jag spelade Yatzy med mamma & pappa, ofc så vann jag ;) men jag gick och la mig vid ett ungefär och sov till fyra på natten, då jag vaknade och blev as pigg så jag slog på ett avsnitt av the O.C sen somna jag igen och jag vaknade halv tre och gick ut med hundarna Och nu sitter jag här!
Jag ska skutta in i duschen nu sen dra en sväng mot nån affär med mamma och handla lite :)
Hörs senare bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0