dageen

Idag har det varit skola, vilket va helt okej faktiskt.
Vi hade först SO, Matte, Engelska, Lunch, Slöjd (sy) där jag och ottilia håller på med en varsin hockey tröja TIMRÅ IK ofc! och det ska stå nummer 12 Friberg <3333
yeyy, aja sen hade vi idrott, där vi hade Fridrott haha, ''Ganska'' jobbigt att ''springa'' 800 meter, whatever- jag åkte hem från skolan vid tre och kom hem tyyyp halv fyra elr nått sådant. Och satt vid datorn och chillade ett tag, sen kom Jordan och den nye från USA som heter Christensen i efternamn men har ingen aning om vad han heter i förnamn men de ska jag ta reda på imorgon :))) hihi
men han vad jätte shysst ialf. nog babblat om de.
Men skyll er själv som inte har kommenterat vad jag ska blogga om....
Snackar just nu med uros och ska kolla på O.C, så gryymt bra fast man redan har sett allt
jaja, vi hörs senare eller imorgon!
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0