Dagen!

 
Idag vaknade jag vid 6 tiden, tog bussen vid 7-8 och mötte upp elin oh amanda på navet för att vi sedan skulle åka vidare mot skolan! så vi va där innan 8 och trodde självklart att vi började då. Men vi började klockan 3...
Men vi gick runt lite oh kollade lite extra på hur skolan såg ut sen bestämde vi oss för att åka ner på stan och chilla lite så vi satt vid selångersån oh snackade. sen helt plötsligt så tappade jag min mobil så den flög ner i vattnet och jag fick typ panik och skulle hoppa i men då hopaps Amanda i vattnet istället och jag & Elin dog av garv då hon stog där nere i vattnet alldeles dyngblöt! vi skrattade så tårarna bara spruta. Men sen drog vi vidare till skolan med min blöta mobil och självklart en blöt amanda! Men jag tackar och bockar så mycket för att du hämtade min mobil amanda! <3
Men min mobil dampade hela tiden så den gick typ inte att starta osv. Vi gick vidare till B huset och chillade lite och sen kom Nicke så jag snackade med honom ett tag och sen kom foday så jag snackade med han också! :)
Sen funkade min mobil! men jag hade glömt pin-koden så jag var tvungen att vänta tills jag kom hem..
Men nu funkar den korrekt! :D
En dag som jag aldrig kommer att glömma iaf! Har inte skrattat sådär mycket på länge, tack tjejer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0