Min dag.

hej!
idag har jag varit på skolan, det va helt okej faktiskt. Jag tycker att det är grymt gulligt att hamodi och vicky har blivigt tsm. så sjukt söta!
men aja klockan halv ett så åkte 7:orna och 8:orna till skönsberg för vi skulle på gymnasiemässa!
och vi vart indelade i grupper så jag va med hussein som vanligt, but i like it!
yeye, det va grymt kul, men alla i klassen va endå med varran där och vi klappade nå random får som va där, ni vet dom som säger bää! haaha jag dog då det stora fåret börja låta, hahahah!
osså vare en gubbe som hållde i en hårig spindel :s
aja det va kul ialf. Bussen tillbaka till skolan kom vid 2 så vi slutade direkt efter.
Jag va med hussein, hamodi, vicky och elin typ en halv timme sen kom min buss så jag åkte hem.
Sen åkte mamma och hämta sin nysa soffa som vi ska ha i vardagsrummet :D
sen har jag varit på  birsta med några i familjen. åååh vad jag längtar tills kenneth och krister flyttar hemifrån!
kenneth flyttar nu den sista sen flyttar krister om en månad och då ska katrin flytta upp till mamma igen och kasper ska flytta ner till pappa, så vi blir bara tre tjejer hos mamma. Det ska bli så otroligt skönt!
och då ska vi köpa målarfärg och massa annat nytt till mitt rum! och då får ni se ilder på hur resultatet blev.
Imorgon ska jag till skolan sen efter de så ska jag vara med massa, mer om det får ni reda på imorgon för nu ska jag kolla på gossip girl och äta kladdkaka!
Cyyyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0