vart jag än mig i världen vänder.

idag vare ju skola som vanligt, skojj, hehe vi hade först kemi där vi hålle på med nått labb sak det va skit kul :D
haha tror nästan att kemi är mitt favorit ämne nu :p
men aja, sen skulle vi ha svenska men hon va tydligen inte där så vi hade rast en timme sen ahde jag och några till svengelska och alla andra hade spanska -_-
sen vare lunch, skinksås och pasta, men jag åt kyckling istället, hussein hämtade de åt mig :p
gott, men sena vare ju rast en timme då spelade typ alla pingis så jag stog där och kollade på.
sen skulle vi upp till klassrumemt för vi slutar efter lunch den här veckan, eller tis,ons och torsdag ialf och på fredag äre balders trorjah. men aja efter vi hade slutat så pratade jag med mustafa en snabbis sen tog jag bussen hem då dom har börjat med nån kontroll sak :s så han skulle kontrollera mitt busskort, men det va ingen ''ankett'' sak på de så han tog mitt busskort :( så nu kan jag inte ta mig till skolan...
fuck busskontrollbögen!
aja, får väl se hur de blir med de :)
men när jag kom hem så gick jag och syrran ut och knäppte lite kort.
Glöm INTE att kommentera
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0