Dagen/kvällen med dom bästa!

hejjsan! Idag så har jag varit på skolan, det va väl som vanligt, men på lunch rasten så hade jag damp på hussein så det blev en liten diskussion mellan mig, han och mustafa! men aja vi slutade ialf typ kvart över två trrojag, men då så gick jag, johanna, fanny, uros och robin till ica och köpte gotta. Sen så gick vi hem till uros för att robin skulle på träning så vi andra satt hos uros och chillade sen blev klockan halv sex så fanny, johanna och linus drog hem och åt. juste linus kom ju lite innan derå.
men aja så jag satt själv hos uros med han, men det va ganska kul faktiskt :p
men aja sen så kom Robin och sebbe dit oxå så dom nördade lite tv-spel.
sen så kom fanny tillbaka, elr vi gick ut oh mötte hon. Sen så kom linus oxå. Och sen så gick vi över till robin och chillade och kollade på tv.
sen så drog vi ut vid typ 9 till skolan och träffade anton och typ hade skojj där ett tag (:
sen drog vi tillbaka till robin och körde massa lekar och Chillade och kollade på en skräck film som hette typ *House of wax* trorjag.
aja den va äcklig, men jag hann inte se slutet för att jag skulle hem typ 11.
men jag hade fett kul idag/kväll, tack mina underbara vänner ♥
älskar att jag ser skeel ut ;oo
aja, nu ska jag kolla på film för jag är skiiiit trött.
hörs väl imorgon.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0