Svar sen frågestunden!

Postat av: katrin
1. vem är din bästavän?
2. vad tycker du om mig?
3. äter du ofta? :D
URL/din blogg: http://katrinorrell.devote.se
SVAR!
1. fanny är min allrabästavän och moa. sen har jah ju andra kompisar som betyder otroligt mycket oxå.
2. världsbäst! sis<3
3. haha jaa...
Postat av: RazanSammarsson
1.Varför är du så söt ?
2.Vad tycker du om mig ? :)
3.vilka bloggar följer du ?
4.Vem är din närmaste vän ?
5.Kan vi träffas nån gång ?
URL/din blogg: http://razansammarsson.blogg.se/
SVAR!
1. det tycker jah inte! jag är den jag är så äre bara lixom :d haha
2. sjukt söööt! fin och säkert snäll!
3. http://katrinorrell.devote.se http://razansammarsson.blogg.se/  http://paulinedelacruz.blogg.se/  http://moaostlund.blogg.se/ http://fannyarfoto.blogg.se http://feliciajurvan och många fler!
4.jag har många nära vänner, men min närmsate vän är nog fanny!
5.ja de ä klart! <3
Postat av: pisspusspasspöss
VAD TYCKER DU OM DESSA PERSONER?
Nadia Danielsson
Pauline Delacruz
Wilma Westerlund
Razan Sammarsson
Vanessa Nordensson
Felicia Jurvan
Alicia Edqvist
Alicia Berggren
Ida Nordin
Emmy blomgren
SVAR!
Nadia Danielsson känner jag inte så bra men hon är en söt och snäll tjej som jag gärna vill lära känna bättre!
Pauline Delacruz känner jag inte heller så jättte bra men hon är sjukt snäll och as fin! som jag vill lära känna bättre!'
Wilma Westerlund känner jag inte heller men hon är en fin tjej och säkert jätte snäll.
Razan Sammarsson känner jag inte heller 100% bra men det ska vi ändra på, hon är en söt och snäll tjej!
Vanessa Nordensson känner inte heller så bra, men en snäll tjej.
Felicia Jurvan är en otroligt söt och snäll tjej! vi har lite minnen men vi ska skaffa fler.
Alicia Edqvist vet vem de är men känner inte :)
Alicia Berggren är en snäll och fin tjej som jag oxå har några minnen med men vi ska skaffa fler.
Ida Nordin känner jag inte heller så bra men hon är en snäll & fin tjej ialf!
Emmy blomgren är en jätte snäll och fin tjej! som jag jätte gärna skulle vilja lära känna bättre :)
URL/din blogg: http://sddcd
Postat av: fatte
1. vad är det mesta du gör på din fritid?
2. vad skulle du gjort om du fick en gratis resa till Britney Spears ?
3. vad är mest spännande i ditt liv?
4. varför börjar alla dina syskon's namn med "K" ps.du ?
5. vilken skulle du välja.... Choklad med nötter eller pizza ?
6. vilken är godast Kebabrulle eller chips ?
7. vad är din allra favorit film ?
8. vad är din favorit mat ?
9. vilket är ditt val , MESSI or RONALDO ?
10. om du fick en pressent kort för 6 tusen på bc vad skulle vara det första du skulle köpt ?
11. när fyller du år ?
12. vad har du för färg på ögonen ?
13. skulle du vilja färga håret brunt ?
14. skulle du kunna gå i bikini mitt i stan ?
15. Grönalund eller Liseberg ? -vilken är bäst?
16. Justin Bieber or Michael Jackson ?
17. hur ofta sitter du vid datorn om dagen? skala 1-10?
18. vad tycker du är bäst, Coola eller Fanta ?
19. skulle du vilja ha en tandsmycken ?
20. har du mer än 2 piercingar ?
(( konstiga frågor... men men, kul ändå ))
2011-10-09 @ 00:35:01
URL/din blogg: lovefatte.bloggplatsen.se
SVAR!
1.jag sitter oftast vid datorn, umgås med familjen eller är med mina underbara vänner!
2.åkt dit?
3. det är nog inget spännande i mitt liv :D haha
4. har ingen aning, jag tycker de är coolt :D
5. pizza.
6. chips
7.hmm. första gången jag sog Avatar så vart den min största favorit, men nu när man har sett den ett antal gånger så har jag ingen aning  faktiskt!
8. donkeen!
9. messi, ofc.
10. massor av kläder!
11. 6 februari.
12. blå
13.det kan hända att jag vill de ibland, men jag låter gärna bli!
14. nepp :)
15. har bara varit på grönalund, så vet ej :)
16. Michael Jackson
17. förut satt jag precis hela tiden, men nu sitter jag kanske 5 av 10
18. coola
19.nej
20. nej! har bara hål i öronen.
Postat av: nån
vad tycker du om dessa personer
Vanessa Nordensson
Sebastian Dahlberg
Emma Hammarberg
Wilma Westerlund
Marcus Kristoffersson
Dlara Yasini
Fatte
Thobias Åslund
Johanna Gunnarsson
Lina Lind
Rebecka Bolin
SVAR!
Vanessa Nordensson står ovan!
Sebastian Dahlberg är en snäll och fin kille, som betyder otroligt mycket för mig.
Emma Hammarberg är en snäll och fin tjej som jag inte känner supder bra.
Wilma Westerlund står ovan!
Marcus Kristoffersson känner inte, men en söt och säkert snäll kille.
Dlara Yasini är en otroligt snäll, rolig och fin tjej som är min granne men vi ahr tyvärr inga minnen ennu :(
Fatte, hahha jadu. hmm jag bråkar med hon hur ofta som helst, jag har varit med hon en gång. Hon är hur kaxig som helst, hon är säkert snäll djupt inom sig.
Thobias Åslund känner han inte super duuper bar men han är en snäll och söt kille :)
Johanna Gunnarsson känner inte, men en fin tjej och säkert jätte snäll!
Lina Lind en sjukt fin och snäll tjej! som jag gärna skulle vilja dela mer minnen med!
Rebecka Bolin är oxå en sjukt fin och snäll tjej som jag gärna skulle vilja dela mer minnen med!
Postat av: pauline
1. läser du min blogg? (isåfall hur ofta?)
2. är den bra?(:
3. när ska vi vara med varann?
4. varför äru så vacker? ;*
URL/din blogg: http://paulinedelacruz.blogg.se/
SVAR!
1. då jag sitter vid datorn läser jag den!
2. ja!
3. vet inte, snart hoppas jag!
4. det är inte jag som är vacker, d är ju du!
Postat av: ida
vad tycker du om dom hära
maya andersson
agnes anderzzon
SVAR!
om jag får säga det såhär, det är samma person?
maya är ialf min barndomsvän som jag älskar otroligt mycket, och vi har sjukt många minnen men vi ska skaffa mer kan jag lova! men hon är ialf en troligt snäll och fin person!
Postat av: Moa
1 vad tycker du om mej ?
2 vilken/vilka är dina närmaste vänner ?
3 Kommer du att läsa min blogg om jag bloggar igen ? (:
URL/din blogg: http://moaostlund.blogg.se/
SVAR!
1. bästavän! sjukt snäll%rolig och allt.
2. har många nära vänner men du och fanny är dom närmsate ialf!
3.jaaa!
Postat av: katrin
1. vem är din bästavän?
2. vad tycker du om mig?
3. äter du ofta? :D
URL/din blogg: http://katrinorrell.devote.se
SVAR!
1. fanny är min allrabästavän och moa. sen har jah ju andra kompisar som betyder otroligt mycket oxå.
2. världsbäst! sis<3
3. haha jaa...

Postat av: RazanSammarsson
1.Varför är du så söt ?
2.Vad tycker du om mig ? :)
3.vilka bloggar följer du ?
4.Vem är din närmaste vän ?
5.Kan vi träffas nån gång ?
URL/din blogg: http://razansammarsson.blogg.se/
SVAR!
1. det tycker jah inte! jag är den jag är så äre bara lixom :d haha
2. sjukt söööt! fin och säkert snäll!
3. http://katrinorrell.devote.se http://razansammarsson.blogg.se/  http://paulinedelacruz.blogg.se/  http://moaostlund.blogg.se/ http://fannyarfoto.blogg.se http://feliciajurvan och många fler!
4.jag har många nära vänner, men min närmsate vän är nog fanny!
5.ja de ä klart! <3

Postat av: pisspusspasspöss
VAD TYCKER DU OM DESSA PERSONER?
Nadia Danielsson
Pauline Delacruz
Wilma Westerlund
Razan Sammarsson
Vanessa Nordensson
Felicia Jurvan
Alicia Edqvist
Alicia Berggren
Ida Nordin
Emmy blomgren

SVAR!
Nadia Danielsson känner jag inte så bra men hon är en söt och snäll tjej som jag gärna vill lära känna bättre!
Pauline Delacruz känner jag inte heller så jättte bra men hon är sjukt snäll och as fin! som jag vill lära känna bättre!'
Wilma Westerlund känner jag inte heller men hon är en fin tjej och säkert jätte snäll.
Razan Sammarsson känner jag inte heller 100% bra men det ska vi ändra på, hon är en söt och snäll tjej!
Vanessa Nordensson känner inte heller så bra, men en snäll tjej.
Felicia Jurvan är en otroligt söt och snäll tjej! vi har lite minnen men vi ska skaffa fler.
Alicia Edqvist vet vem de är men känner inte :)
Alicia Berggren är en snäll och fin tjej som jag oxå har några minnen med men vi ska skaffa fler.
Ida Nordin känner jag inte heller så bra men hon är en snäll & fin tjej ialf!
Emmy blomgren är en jätte snäll och fin tjej! som jag jätte gärna skulle vilja lära känna bättre :)

Postat av: fatte
1. vad är det mesta du gör på din fritid?
2. vad skulle du gjort om du fick en gratis resa till Britney Spears ?
3. vad är mest spännande i ditt liv?
4. varför börjar alla dina syskon's namn med "K" ps.du ?
5. vilken skulle du välja.... Choklad med nötter eller pizza ?
6. vilken är godast Kebabrulle eller chips ?
7. vad är din allra favorit film ?
8. vad är din favorit mat ?
9. vilket är ditt val , MESSI or RONALDO ?
10. om du fick en pressent kort för 6 tusen på bc vad skulle vara det första du skulle köpt ?
11. när fyller du år ?
12. vad har du för färg på ögonen ?
13. skulle du vilja färga håret brunt ?
14. skulle du kunna gå i bikini mitt i stan ?
15. Grönalund eller Liseberg ? -vilken är bäst?
16. Justin Bieber or Michael Jackson ?
17. hur ofta sitter du vid datorn om dagen? skala 1-10?
18. vad tycker du är bäst, Coola eller Fanta ?
19. skulle du vilja ha en tandsmycken ?
20. har du mer än 2 piercingar ?
(( konstiga frågor... men men, kul ändå ))
2011-10-09 @ 00:35:01
URL/din blogg: lovefatte.bloggplatsen.se
SVAR!
1.jag sitter oftast vid datorn, umgås med familjen eller är med mina underbara vänner!
2.åkt dit?
3. det är nog inget spännande i mitt liv :D haha
4. har ingen aning, jag tycker de är coolt :D
5. pizza.
6. chips
7.hmm. första gången jag sog Avatar så vart den min största favorit, men nu när man har sett den ett antal gånger så har jag ingen aning  faktiskt!
8. donkeen!
9. messi, ofc.
10. massor av kläder!
11. 6 februari.
12. blå
13.det kan hända att jag vill de ibland, men jag låter gärna bli!
14. nepp :)
15. har bara varit på grönalund, så vet ej :)
16. Michael Jackson
17. förut satt jag precis hela tiden, men nu sitter jag kanske 5 av 10
18. coola
19.nej
20. nej! har bara hål i öronen.

Postat av: nån
vad tycker du om dessa personer
Vanessa Nordensson
Sebastian Dahlberg
Emma Hammarberg
Wilma Westerlund
Marcus Kristoffersson
Dlara Yasini
Fatte
Thobias Åslund
Johanna Gunnarsson
Lina Lind
Rebecka Bolin
SVAR!
Vanessa Nordensson står ovan!
Sebastian Dahlberg är en snäll och fin kille, som betyder otroligt mycket för mig.
Emma Hammarberg är en snäll och fin tjej som jag inte känner supder bra.
Wilma Westerlund står ovan!
Marcus Kristoffersson känner inte, men en söt och säkert snäll kille.
Dlara Yasini är en otroligt snäll, rolig och fin tjej som är min granne men vi ahr tyvärr inga minnen ennu :(
Fatte, hahha jadu. hmm jag bråkar med hon hur ofta som helst, jag har varit med hon en gång. Hon är hur kaxig som helst, hon är säkert snäll djupt inom sig.
Thobias Åslund känner han inte super duuper bar men han är en snäll och söt kille :)
Johanna Gunnarsson känner inte, men en fin tjej och säkert jätte snäll!
Lina Lind en sjukt fin och snäll tjej! som jag gärna skulle vilja dela mer minnen med!
Rebecka Bolin är oxå en sjukt fin och snäll tjej som jag gärna skulle vilja dela mer minnen med!

Postat av: pauline
1. läser du min blogg? (isåfall hur ofta?)
2. är den bra?(:
3. när ska vi vara med varann?
4. varför äru så vacker? ;*
URL/din blogg: http://paulinedelacruz.blogg.se/
SVAR!
1. då jag sitter vid datorn läser jag den!
2. ja!
3. vet inte, snart hoppas jag!
4. det är inte jag som är vacker, d är ju du!

Postat av: ida
vad tycker du om dom hära
maya andersson
agnes anderzzon
SVAR!
om jag får säga det såhär, det är samma person?
maya är ialf min barndomsvän som jag älskar otroligt mycket, och vi har sjukt många minnen men vi ska skaffa mer kan jag lova! men hon är ialf en troligt snäll och fin person!

Postat av: Moa
1 vad tycker du om mej ?
2 vilken/vilka är dina närmaste vänner ?
3 Kommer du att läsa min blogg om jag bloggar igen ? (:
URL/din blogg: http://moaostlund.blogg.se/
SVAR!
1. bästavän! sjukt snäll%rolig och allt.
2. har många nära vänner men du och fanny är dom närmsate ialf!
3.jaaa!

hoppas ni blev nöjd med era svar, och tack för era frågor!

Kommentarer
Postat av: pauline

aw, desamma!<3

2011-10-17 @ 16:24:18
URL: http://paulinedelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0