ingen kul rubrik.

jag vet att jag har varit dålig att uppdatera dom två senaste dagarna, men ska försöka hinna blogga så mycket jag kan. Jag skyller på att det är mycket med skolan, hehe.
men det har väl inte hänt så mycket, men idag avre ju skola som vanligt och en liten Damp kille som heter Andrej hade damp på lunch rasten idag ;o han bet mattis på låret och örat osv. så mattis fick damp och brotta ner han osv.
jag svär att han hade fett mycket damp Andrej allså!
men aja jag ska snart käka sen blire läxa som gäller, men jag ska käka nu men vi hörs antagligen senare!
och angående frågestunden så svarar jag på frågorna så fort jag har tid, anagligen nu till helgen elr något sånt!
aja byeee.
saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0