Ingen är perfekt!

jag har inte bett dig att vara perfekt, ingen är perfekt.
du va min bästavän, vem är du nu? deras bästavän.
du säger att det är mitt fel att de blev som de blev, fattar inte hur det är mitt fel?
jag vet, det är du som gör som du vill men vi sa föralltid, eller?
jag vet absolut inte hur det kommer bli för oss, om vi ens kommer va vänner mer, om du fortsätter att inte umgås med oss, eller om vi bli bästavänner igen.
det vet man aldrig, jag älskade dig för den du va, när du va med oss varje dag osv.
men nu vet jag inte vem du är längre, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
jag önskade att man kunde spola tillbaka tiden då det bara va vi tre.
nu är vi bara två, och ja vi klarar oss nog som jag sa till dig! Jag måste faktiskt få säga att det är ditt fel, ja ditt fel.
så skyll inte på mig. Jag vet precis vem jag är och vad jag gör/gjort.
efter all den tid som vi har spenderat tillsammans så är vi inte ens vänner mer, och jag vet hur de gick till men du verkar inte fatta? det är ju fan ditt fel så du borde fan fatta själv hur de gick till.
jag har verkligen inge lust att sitta och skriva allt det här för dig, för att du ska förstå, men jag måste för att du ska förstå vad jag menar.
du hängde med så kallade ''dina'' kompisar, och vi blev utanför osv. Sen säger du att du blev utanför, jag fattar inte vad du har fått de ifrån? :s
det va DU som dissa oss totalt? så vad är det du inte förstår?
va vän med oss eller inte, ditt val. Men du verkar redan ha bestämt dig. Och just nu så struntar jag i vad du gör och tycker! jag och F klarar oss kanon, vi har tur som har varran och tur att ingen av oss dissar ialf.
du säger att du vill ha oss tillbaka, fundera ett tag först och återgå sen!
Det låter nog bra töntigt om de jag skriver, vänner osv. Men jag känner för att skriva av mig de.
Och jag ber er inte att förstå vad jag menar, jag ber bara att ''hon'' ska förstå exakt vad jag menar, och hon vet vem hon är. Jag ber dig inte heller att bli vän med oss igen heller, för jag tror inte att jag vill de, så som du håller på nu, och jag ber dig inte att förändras för du har redan förändrats när du hänger med ''dina'' kompisar.
nu orkar jag inte slösa mer tid på dig, tack för dom minnerna jag har fått dela med dig.
min föredetta bästavän, right?

Nu ska jag gå ner till min älskade syster och sova där inatt och gosa med kissemissarna!
hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: duvet

jag önskar att det inte hade hänt så och jag ångrar mej jätte mkt! i miss you!

2011-10-22 @ 22:20:10
Postat av: Anonym

jag har bara 2 bästavänner och dom betyder allt för mej och det är ni 2. men nu har jag inga bästa vänner längre ! ocg dom jag var med dom är bara mina kompisar ! ja, jag var med dom för att ni alltid stod vid pingis bordet eller så höll du på med h & h och eller så gjorde f de och jag bara stod där. och kollade på, och det är inte kul. jag vill inte att vi ska vara obästavänner jag vill vara bästavänner!!!! jag saknar er för mycket. vi är som vi är, och inget kan ändra på det ! jag älskar er!

2011-10-22 @ 22:42:50
Postat av: svar till: duvet!

vadå vi stog vid pingisbordet hela tiden, du sa aldrig att vi skulle göra nått annat + att det finns fan inget oh gö på skolan? och ja ''dina'' kompisar är ju mycket roligare än mig oh f, så du kan ju fortsätta va med dom och se om ni blir bästavänner till slut....

2011-10-22 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0