whaaat?

det sägs ju att facebook ska hackas, true or not true?
jag säger bara såhär: hur kan tidningen veta om några randoms hackers ska haffa facebook elr inte? fattar inte riktigt.. Precis som att dom sa att jorden skulle gå under typ 68393002 gånger, men jag lever fortfarande ialf, tror det är samma sak med facebook.
man kan ju aldrig vara helt säker menmen..
jag sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar, det blir klyckling-gryta & ris, muums!
har precis sett klart hockeyn oxå, timrå förlora (som vanligt) med 3-0 mot Djurgården...
men om man är Timrå-it ska man hålla på timrå i vått och torrt!
jag kommer alltid att vara stolt över timrå och hejja på dom tills döden skiljer oss åt! haha ja, jag och timrå ik  ska gifta oss (aa
bra humor fast nää.
nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs väl senare elr nått, shasha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0