vad tycker ni om de? :)

fick besök igår så kunde inte blogga.

Men idag har jag varit på skolan som vanligt, det var väl helt okej faktiskt :)
bara liiiite trött!
men aja, nån gån då vi hade rast så hade typ samuel, mustafa, hussein, fanny och jag damp (?)
jag, fanny och hussein va på toan och tvättade händerna sen kommer samuel och mustafa och håller för dörren så fanny och hussein fick damp på på dom och kastade vatten på dom, sen sprang samuel in på andra toan och hämtade blött papper och attackerade fanny oh sen låste jag in samuel på toan medans mustafa låste in hussein och fanny va själv på en annan toa och typ hämta vatten elr nått. oh sen blev det kaos och samuel & mustafa stack :)
trevligt, ikooow.
men jag har typ inget att skriva så jag tänkte kanske starta veckans blogg?
vad tycker ni om de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0