hejjsan! sitter just nu i min säng och bara tare lungt och väntar på att filmen jag håller på att ladda ner ska bli klar.
moa sov här, så hon ligger och kollar på How i meet your mother elr nått.
hehe, men nu tänkte jag bjuda på lite bilder sen igår.

jag satt och väntade på att dom skulle komma, när dom kom så drog vi ner på dollar och köpta lite gotta!
sen drog vi hem till mig och chilla rtt tag, och tog en liten titt på idol oxå.




haha, vi skypeade med josh oxå...


senare så drog fanny hem.
då kollade jag & moa på Batman, haha



haha, måste ju bjuda lite grann (a))))


tack för kvällen tjejjer!/dagen nu med moa ;)))
det var nog allt, nu ska jag kolla på film sedan kliva upp och fika lite.
Laaaater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0