kvällen with the missionaries :p

hallojjsan!
sorry att jag inte har bloggat nått, men jag vaknade ganska sent idag, vid 3 ungefär.
så jag gick till dollar vid halv 4 med kasper, sen drog vi hem och kollade på tv & åt!
sen kom Jordan & Korbin och hämta oss för vi skulle till kyrkan vid 6, och vi va där till 8 så jag kom nyss hem.
det va bara jag, kasper, katrin, ken1, jordan and korbin som va där själv i kyrkan så det va kul :D vi spelade pingis ett tag, sen kollade vi på där man döper sig, och pratade om mormons bok. och jag ska nämligen döpa mig den 10 dec. tror jag de va, men iallafall det blir spännande :D
men jag koller på att kolla på Gustafsson 3 trappor, haha så jäkla bra!
missionärerna kommer hit imorgon för dom ska få kenneth oh sluta röka.
aja skit i samma jag ska snart duscha sen ska jag väl kolla på The walking dead som är jääääävligt bra :D
oooooh, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0