kul-liv -,-

WHO?
Vem är i rummet med dig: mamma och elin
Vem fick du sms av senast ? missionärerna.
Vem tänker du på nu: Sharre, hahha :s
Vem pratade du senast i telefon med: katrin
Vems hus var du i senast: hus...hmm fannys trorjah
Vad sa du senast: vad gör du gumman (tilldonna)(hunden)
Vem önskar du att du var med nu: mina närmaste vänner, elr nått för jag har tråkigt..
Vem är din favorit släkting: alla är lika bra :)
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Hamodi
WHERE?
Vart är din telefon: brevid mig
Vart är din mamma: hemma
Vart är din pappa: hemma
Vart sover du: i min säng
Vart handlar du mest: gina, H&M osv.
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Gina
Vart åkte du senast med bil: Hem
vart i ditt rum är du: är jag på mitt rum?
Vad åt du senast: ostkrokar
Vad drack du senast: Trocadero
Vad är de för färg på dina byxor: gråa
Vad är den närmaste saken som är blå: min kofta
Vad gillar du mest med skolan: inget!
Vad är din favorit färg: lila & svart
Vad är din favorit hemsida: facebook
Vad är ditt favorit sko-märke: adidas, nike annars inget märkvärdigt!
Vilken film såg du senast: zookeeper
Vad hör du just nu: tvn och elin
Varför går du i skolan: dum jävla fråga, vill väl ha en utbildning
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? ursäkta?
Varför går du i någon sport: gör inte ens de :s
WHEN?
När är din födelsedag: 6 februari
När köpte du senast nya byxor: det va ett tag sen, ska köpa om nån dag.
När var senaste gången du tände ett ljus senast: hmm..
När var du senast i skolan: innan lovet
När träffade du din pappa: för en halvtimme sen typ
När duschade du senast: Imorse
HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter: Ja
2. Sovit i en annan säng: Ja
3. Hånglat på en bio: tror inte de
4. Hånglat i skogen: Ja, trorde.
5. Tyckt att din kusin är het: Ja
6. Sovit naken: Ja
7. Kört över hastighets gränsen: ehm ne
8. Målat om ditt rum: ne
9. Dansat framför en spegel: Ja
10. Fått hicka: Ja
11. Dumpat någon: Ja
12. Stulit pengar ifrån en kompis: Nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: nej
14. Varit i slagsmål: nje
15. Smugit ur ditt hus: nej
16. Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Ja
18. Hånglat med en främling: noep
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: nej
20. Varit förälskad i en granne: Nej
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: Ja
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja
23. Sett någon dö: Nej
24. Varit i ett plan: Nej
25. Kysst en bild: Ja
26. Sovit till 3: Ja
27. Älskar eller saknar någon just nu: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0