IT

idag har jag varit på skolan som vanligt. det va väl okej. När vi hade lunch så skulle jag, samuel, fanny, hussein och mustafa ta vatten samtidigt på samma vatten sak osså började vi typ skvätta vatten på varran så jag och samuel typ attakera varran, hhahah. jag blev blöt på typ hela min arm :(
jag kom hem typ halv fyra kanske, så jag ska käka om kanske 2 minuter.
Och vi ska få besök av missionärerna vid 6-7 tiden oxå :D
Och på fredag så ska jag antagligen vara med fanny och moa, vi sak kolla på nån skräckis
kanske IT
.
Uuuuuschh, HATAR verkligen HATAR clowner, det är det värsta jag vet!
men är endå fett sugen på att se den, av nån konstig andledning :p
men nu ska jag äta.
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0