Fredag!

ja, nu är det äntligen fredag. När jag va hos tandläkarn igår så gick det ju bra, nästa besök är om ungefär ett år sa dom ;oo när fan ska jag få tandställing dååå? less jag blir.
men jag ska ialf äta om kanske tio minuter sen kommer missionärerna halv sju, så vi sak väl umgås med dom en stund och vi ska bara prata engelska med dom, och dom ska bara prata svenska så dom lär sig och vi lär oss, hahha min engelska omg..
Ikväll skulle jag egentligen vara med fanny & moa men de blev inte så, vi ska va med varran imorn istället.
just nu snackar jag med anton, skojjigt! :D
men nu ska jag lyssna på musik och bara hänga lite vid datorn
hörs senare!
me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0