...

du har varit min vän så jävla länge? vi har fan varit oslagbara. osså ljuger du för mig rakt upp i ansiktet!
''jag svär på allt att jag inte ** *** *** ***'' amen chena, så jävla dum i huvudet är jag inte!
stick till den där horan, och kom fan aldrig mer tillbaka, idiot jävel!
fattar inte hur en vän som du kan göra så mot mig.
det värsta jag vet är folk som ljuger. åååh vad less jag blir!
orkar inte slösa mer energi på dig nu. stick till hon och kom aldrig mer tillbaka, tack i förhand!

idag har jag varit i skolan som vanligt.
jag lappade med uros typ hela tidn, busigt ;)
aja, jag ligger och kollar på tv och sitter vid datorn samtidigt och ska väl hoppa in i duschen snart.
får bli en trevlig kväll, med älskade mami!♥¨
nu ska jag digga lite mer musik, så vi hörs väl när vi hörs!
byee.

this is my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0