jag har inte bloggat så mycket, och jag har väl inte skrivit om när jag va i kyrkan?
det hoppas jag inte för nu tänkte jag skriva lite snabbt om hur det va där.
man träffade verkligen många som man inte har träffat på ca 8-9 år kanske?
så det kändes bra att gå till kyrkan för en gång skull :) har även träffat en ny kompis där som heter Alicia, jätte trevlig tjej faktiskt!
ska egentligen till kyrkan på fredag oxå men har redan bestämt att jag ska vara med fanny och moa då.
men ska nog till kyrkan på Söndag :)
aja nog pratat om kyrkan!

idag har jag varit på skolan, som vanligt..
men efter skolan så drog jag, fanny & moa till media markt där vi hade ganska skojj :D
sen gick vi till typ alla affärer som va där i närheten, osså gick vi till toys r us.
där vi töntade oss ganska mycket ;p /byggde med lego/lekte med typ alla leksaker som fanns där!
men vi hade fett kul faktiskt.
tack för dagen tjejer, oh jag vet att ni läser detta så jag ville bara säga att jag älskar er sjukt mycket Allra bästavänner!♥
jag har nyss diskat, och ska väl lägga mig i soffan och bara tare lungt!
Laaaater! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0