väntar väntar oh väntar

hejjsan
,jag sitter just nu i min säng och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från kryssningen, dom kan komma när somhelst :)) hehe, men jag har precis städat här hemma så att mamma blir glad när hon kommer hem, men hon är ju alltid glad så det spelar inge roll :)
fyfan vad jag babblar ;o
jag vet inte själv vad jag babblar i...
men aja jag har gött här med världens party musik och chillar vid datorn ;))
skojjigt.
åååh jag har så tråkigt, tur att linus är inne på msn så man har lite skojj..
hehe men jag har väl inget att skriva här så ha en bra kväll och sovgott.
juste imorn ska jag till skolan oxå, whiiihooo
trointe att jag älskar skolan bara för de. jag säger whiiiho för att jag saknar mina klasskamrater och mustafa så jag är glad över att jag äntligen ska få träffa dom imorn :) hehe det låter precis som om att jag har varit borta från skolan typ ett år, men det har typ gått en vecka men ändå :d
ajaa
Peace out People

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0