dagen, blablabla....Han betyder allt.

hejjsan, sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte orkat.
aja igår så hände det inte så jätte mycket, inte på skolan ialf. Men efter skolan så va jag med fanny coh moa, och vi drog hem till moa och drack dricka, va ute och chillade, och käkade chips, allså vi gick till Lidl och köpte chips och satt ute och snackade :)
sen hände det inte mycket alls, så jag tänkte berätta lite om den här dagen istället.
jag vaknade typ sju och åkte till skolan halv åtta och som vanligt så hade vi handeldar tid först, sen idrott men ajg va inte med för jag har ont i halsen så jag hade med mig lapp, men aja sen ahde vi SO där vi håller på med sen same by elr nått :P hehe, men sen hade vi engelska lika tråkigt som vanligt.
Men sen ahde vi lunch det va nån sopp sak som va äckligt så jag åt mackor istället, och på lunch rsaten så va jag ute vid plan och kollade när alla spelade fotboll, sen när typ rasten va slut så gick jag upp med mustafa och pratade med han osv :P men aja sen hade vi slöjd där jag gjorde ett smycke med ett A på, som jag ska ge till mamma på morsdag, A står för Anja ni som inte visste de :)
sen efter slöjden så drog jag hem och chillade sen drog jag till birsta och köpte skor det kommer säkert bild sen men dom va inte så märkvärdiga precis men aja skit i samma.
jag har precis ätit världens godaste cheeseburgare ;) och sitter just nu i min skööna säng och dricker världens cola bättre kan det inte bli, eller jo om mustafa vorre här hade det vare tusen gånger bättre, jag menar han betyder allt för mig.
aja nus ka jag nog fortsätta att chilla vid datorn och det blir nog att jag kollar på nått avsnitt på Desperate Housewives ;))
aja hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0